مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-01اقتصادي

دولت باید فقط از بخش خصوصی برای پیشبرد صنعت گردشگری بهره گیرد


مدیر یک هتل چهار ستاره در مشهد ابراز عقیده کرد: دولت در صنعت گردشگری به لحاظ فنی تنها باید از بدنه کارشناسی بخش خصوصی برای پیشبرد امور در این حوزه بهره گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر یک هتل چهار ستاره در مشهد ابراز عقیده کرد: دولت در صنعت گردشگری به لحاظ فنی تنها باید از بدنه کارشناسی بخش خصوصی برای پیشبرد امور در این حوزه بهره گیرد.

فریدالدین عطار در گفت وگو با ایسنا به مشکلات هتل داران و صنعت گردشگری در دوران مواجه با کرونا پرداخت و اظهار کرد: در ابتداء امر که این مشکل شروع شد با پدیده ای نوظهوری مواجه شدیم و در آن روزها هیچ کس ابعاد واقعی قضیه را درک نمی کرد و این مسئله باعث شد که مسئولین کشوری ما نیز آنطور که باید دست به اقدام سریع و فوری برای مهار این بیماری نزدند.

وی ادامه داد: با شیوع وسیع این ویروس و به دنبال آن مشکلات متعدد در سفر و منع مردم از سفر به ناچار علی رغم میل باطنی مجبور شدیم هتل را تعطیل کنیم.

به روشنی واضح است که نبود مسافر در به وجودآمدن آن شرایط مهمترین دلیل این تعطیلی تحمیلی بود، اما مشکل بزرگتر این بود که دولت خود در برخورد با این مسئله آنطور که باید برنامه ریزی شده عمل نکرد و هیچ برنامه مشخصی برای مقابله با آن نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید فقط از بخش خصوصی برای پیشبرد صنعت گردشگری بهره گیرد

دولت باید فقط از بخش خصوصی برای پیشبرد صنعت گردشگری بهره گیرد