مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-01سياسي

اهل سنت و اهل تشیع در کردستان اتحادی مثال زدنی دارند


افتخار می کنیم که قوم کرد جزیی از فرهنگ و تمدن ایران است و انتظار داریم شعبه دانشگاه مذاهب در سنندج ارتباطات علمی خود را با اقلیم کردستان عراق تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع که به استان کردستان سفر کرده است، ضمن بازدید از بخش های مختلف شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در سنندج، در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: از مجموعه دانشگاه مذاهب اسلامی برای ارتقای شعبه کردستان تقدیر می کنیم و امیدواریم ظرفیت پذیرش این دانشگاه افزایش یابد.

وی افزود: انسان در روزگار جدید همواره باید به فکر ارتقای علم خویش باشد و طلب علم فریضه ای بر هر فرد مسلمان است و دانشگاه مذاهب اسلامی را برای ایجاد پل بین فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی و تربیت دانشمندان مسلمان تشکیل داده ایم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: افتخاری است که در کردستان عزیز شاهد فعالیت شعبه ای از دانشگاه مذاهب اسلامی هستیم، استانی که محفل علما و رشید مردان و شیرزنانی است که برای حفاظت از آرمان های والای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده اند.

شهریاری افزود: ما این منزلت کسب دانش را مرهون جان فشانی شهدای کردستان هستیم و در این استان شاهد همزیستی مسالمت آمیز پیروان مذهب تشیع و تسنن هستیم که کردستان از این لحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل سنت و اهل تشیع در کردستان اتحادی مثال زدنی دارند

اهل سنت و اهل تشیع در کردستان اتحادی مثال زدنی دارند