مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-01اجتماعي

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شرکت مترو تهران اعلام کرد: مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتفاق مهندس علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط 7 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت .

- شرکت مترو تهران اعلام کرد: ایستگاه توحید به عنوان هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران بزودی افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، شرکت مترو تهران اعلام کرد: مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به اتفاق مهندس علی امام مدیر عامل شرکت مترو از ایستگاه در شرف تکمیل توحید در خط 7 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این ایستگاه قرار گرفتند.

ایستگاه توحید در تقاطع خطوط 4 و 7 مترو تهران قرار داشته و به عنوان هفدهمین ایستگاه خط 7 تا پایان آذرماه آماده بهره برداری خواهد شد.

عمق این ایستگاه از سطح زمین 46 متر بوده و به دلیل واقع شدن در مرز چهار منطقه 2، 6، 10و 12 یکی از ایستگاه های مهم و پر مسافر شبکه خطوط مترو تهران محسوب خواهد شد.

طبق گزارش ارائه شده از سوی مجری خط 7 متروی تهران در این بازدید، در صورت تأمین به موقع منابع مالی، امکان بهره برداری از دو ایستگاه دیگر به نام های ایستگاه بوستان گفتگو و ایستگاه خیابان شهدای هفده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران

شمارش معکوس برای افتتاح هفدهمین ایستگاه خط 7 مترو تهران