مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-01سياسي

فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است/امروز کانون های مساجد در سطح کشور شناخته شدند


مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشو در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان البرز طی سخنانی اظهار کرد: - مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشو در نشست مشترک با مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان البرز طی سخنانی اظهار کرد: فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است و ما امروز شاهد معرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح رسانه ملی به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با فعالیت های بچه های مسجد هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حسین براتی در حاشیه سفر و بازدید از ستاد فهما استان البرز در جلسه مشترک با مدیر و کارشناسان ستاد فهما این استان حضور یافته و در جریان فعالیت ها و دغدغه ‎های بچه های مسجد این استان قرار گرفت.

براتی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: حوزه فعالیتی من در آغاز فعالیت ام در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مساجد بود؛ حقیقتا فعالیت در عرصه مسجد از طراوت، معنویت، شوق و ذوق، فراوانی برخوردار بوده و فعالیت در این عرصه یک توفیق است.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما افزود: در برهه ای برای ثبت فعالیت ها، گزارش ها و همچنین انعکاس رویدادهایی که در عرصه فعالیتی کانون ها رخ می داد باید مسیر پیچیده ای را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است/امروز کانون های مساجد در سطح کشور شناخته شدند

فعالیت در عرصه مسجد یک توفیق است/امروز کانون های مساجد در سطح کشور شناخته شدند