مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-01اجتماعي

تداوم وزش تندباد در اردبیل/ سرعت لحظه ای باد به 100 کیلومتر خواهد رسید


مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز چهارشنبه (3 آذر) وزش بادهای شدید با سرعت 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت مناطق مرکزی استان اردبیل را فراخواهد گرفت که به صورت لحظه ای سرعت آن افزایش و تا 100 کیلومتربرساعت هم خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیاوش محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد، در روز چهارشنبه (3 آذر) وزش بادهای شدید با سرعت 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت مناطق مرکزی استان اردبیل را فراخواهد گرفت که به صورت لحظه ای سرعت آن افزایش و تا 100 کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید.

  وی افزود: در این روز حاکمیت هوای گرم در غالب مناطق استان تداوم خواهد یافت به طوری که رخداد دمای بیشینه 18 تا 21 درجه سلسیوس در مقایسه با دوره آماری آذر ماه، یک روز گرم را برای مناطق مرکزی استان اردبیل رقم خواهد زد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روز پنجشنبه (4 آذر) هوای ابری در طول روز پدیده غالب در سطح استان بوده که در مناطق مرکزی با مه نیز همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در این روز بارش در بیشتر مناطق استان بصورت باران پیش بینی می شود که با کاهش محسوس دما از بعدازظهر در مناطق سردسیر استان به برف تبدیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم وزش تندباد در اردبیل/ سرعت لحظه ای باد به 100 کیلومتر خواهد رسید

تداوم وزش تندباد در اردبیل/ سرعت لحظه ای باد به 100 کیلومتر خواهد رسید