مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-01سياسي

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه تعاملات و سوابق همکاری پارک در قاره آفریقا، - هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه به ریاست معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی این کشور با هدف توسعه همکاری های دوجانبه، روز گذشته از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه تعاملات و سوابق همکاری پارک در قاره آفریقا، برای انتقال دانش فنی به کشور زیمبابوه اعلام آمادگی کرد.

او با بیان اینکه دوران صادرات مستقیم به کشور ها به پایان رسیده، از آمادگی پارک فناوری پردیس برای تولید مشترک شرکت های توانمند پارک با شرکت های زیمبابوه ای خبر داد.

اعزام یک هیات تجاری از پارک فناوری پردیس به زیمبابوه نیز از پیشنهادات میلاد صدرخانلو بود که مورد استقبال آقای دیوید موسابانیا، معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه قرار گرفت.

در ادامه معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه عملکرد پارک فناوری پردیس را شگفت انگیز برشمرد و گفت: انتقال تجربه این مجموعه به زیمبابوه درخصوص نحوه ترغیب و جذب نیروی متخصص به فضا هایی مانند این پارک موضوع درخواست ما از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس