مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-01بين الملل

ایران به دنبال توافقی خوب و پایدار؛ ولی نه به هر قیمتی


جمهوری اسلامی ایران در عین حالی که با جدیت وارد مذاکرات وین شده، ولی خودش را هم درگیر زمان نمی کند و دستیابی به یک توافق خوب، عادلانه، پایدار و قابل راستی آزمایی موثر در حوزه لغو تحریم ها را مهم تر از دستیابی سریع به یک توافق می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بعد از خروج یکجانبه روسیه و چین) در دولت سیزدهم از روز دوشنبه هشتم آذر ماه در شهر وین کلید خورد، مذاکراتی برای رفع تحریم های ظالمانه، غیرقانونی و یکجانبه آمریکا.

    علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه هدایت تیم ایرانی در این مذاکرات را برعهده دارد و در ترکیب تیم ایرانی این بار دو معاون از وزارت امور خارجه (معاونان دیپلماسی اقتصادی و امور حقوقی و بین المللی) و همچنین معاون امور ارزی و بین الملل بانک مرکزی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بین الملل و بازرگانی وزارت نفت و مشاور اقتصادی معاون اول رییس جمهور و رییس کل اسبق بانک مرکزی حضور دارند.

براساس اعلام جمهوری اسلامی ایران، هیأت ایرانی با هدف تمرکز جدی بر مسئله رفع تحریم ها علیه ملت ایران، با ترکیبی حقوقی و اقتصادی در این نشست شرکت کرده و این ترکیب خود تأییدی بر اراده ایران برای حصول نتیجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به دنبال توافقی خوب و پایدار؛ ولی نه به هر قیمتی

ایران به دنبال توافقی خوب و پایدار؛ ولی نه به هر قیمتی