مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-01دانش

تقویت همکاری وزارت علوم با تشکل بسیج اساتید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگا خبرگزاری دانشجو و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، علی شمسی پور با اشاره به نشست اخیر وزیر علوم و نمایندگان بسیج اساتید دانشگاه ها گفت: - مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم با اشاره به نشست اخیر وزیر علوم با تشکل بسیج اساتید گفت: در پی این نشست، چارچوب مشخص همکاری های تشکل بسیج اساتید و وزارت علوم ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگا خبرگزاری دانشجو و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، علی شمسی پور با اشاره به نشست اخیر وزیر علوم و نمایندگان بسیج اساتید دانشگاه ها گفت: این نشست بسیار پرشور و پر مغز برگزار شد و حاضران در نشست، نکات مهمی در خصوص آموزش عالی کشور مطرح کردند.

وی افزود: دیدگاه های مطرح شده توسط اعضای تشکل بسیج اساتید، مطابق انتظار ما از ذات بسیج و الگوی تعریف شده مطالبه گری در جمهوری اسلامی ایران بود؛ و اعضای سازمان بسیج اساتید هم با پیشنهادات خوب و برخی انتقادات که با نیّت کمک به وزارت علوم مطرح شد دیدگاه های مهمی را در زمینه مسائل جاری دانشگاه ها و برنامه های وزارت علوم مطرح کردند.

شمسی پور تاکید کرد: مراجعه به تصاویر و فیلم های نشست مذکور نشان می دهد که آنچه در برخی فضا های مجازی و به شکل غیررسمی مطرح شده است با واقعیات جلسه منطبق نیست و بعضاً خلاف واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت همکاری وزارت علوم با تشکل بسیج اساتید

تقویت همکاری وزارت علوم با تشکل بسیج اساتید