مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-01دانش

دستگاه های نظارتی در مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی ورود کنید


رییس شورای شهر بوشهر خواستار ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی به برخی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل عدم مدیریت رخ داده شد.

- ، جعفر پور کبگانی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه خبرهای خوبی از مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی رسد و شرط وزیر برای انتخاب ریاست دانشگاه حضور در جایگاه هیأت علمی است و شاهد اعمال نفوذهای در این زمینه هستیم.

وی افزود: در جریان کوید 19 نیروهای که می توانستند خدمت صادقانه داشته باشند و نیاز مردم بود اجازه خدمت ندادند و از مجموعه دور کردند.

رییس شورا ی اسلامی شهر بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه از بیت المال هزینه شده اما شاهد رضایت مندی مردم از این وضعیت نبودیم که به دلیل ضعف مدیریت و برخی بی کفایتی ها بوده و از دستگاه های نظارتی و امنیتی درخواست داریم در موضوع دانشگاه علوم پزشکی ورود پیدا کنند.

پو رکبگانی ادامه داد: پیرامون این مسائل و مشکلات حاضریم مسئولین دانشگاه را به شورا دعوت و به صورت پخش زنده مباحث را مطرح کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله سردخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس که چندی پیش مطرح کردیم یک پنجاهم مسائل و مشکلات نیست و افراد درون مجموعه و اعضا هیأت علمی دانشگاه از وضعیت موجود گلایه مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی در مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی ورود کنید

دستگاه های نظارتی در مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی ورود کنید