مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-01دانش

مصوبه افزایش دانشجوی پزشکی در دستور جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 850 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی و با حضور رؤسای محترم مجلس شورای اسلامی، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:دستور اول شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه آینده موضوع افزایش دانشجویان پزشکی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 850 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی و با حضور رؤسای محترم مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و اعضا حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی نهم آذرماه 1400 تشکیل شد.

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه اظهار داشت: دستور این جلسه در ادامه جلسه 849 بود که وظایف کار قرارگاهی شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف توجه به مسائل اصل حوزه علم و فرهنگ و رصد و پایش و بازخورد سریع به مشکلات مردم در حوزه علم و فرهنگ بود.

در این جلسه هم الزامات مرتبط با رویکرد جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه علم و فرهنگ کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

19 نفر از اعضای شورای عالی در مباحث مطروحه اظهار نظر کردند و در پایان ریاست محترم شورای عالی بر تعریف رابطه شورای عالی انقلاب فرهنگی با قوای سه گانه و سایر دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه افزایش دانشجوی پزشکی در دستور جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی

مصوبه افزایش دانشجوی پزشکی در دستور جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی