مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-01سياسي

پرداخت صدقه از طریق کد «کیو آر» در سیستان وبلوچستان امکان پذیر شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: با تولید و چاپ لیبل های QR برای 52 هزار صندوق و نصب آن ها، امکان پرداخت صدقه از این طریق برای هموطنان ما در سرتاسر استان فراهم شد.

- پرداخت صدقه از طریق کد کیو آر در سیستان وبلوچستان امکان پذیر شد ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: با تولید و چاپ لیبل های QR برای 52 هزار صندوق و نصب آن ها، امکان پرداخت صدقه از این طریق برای هموطنان ما در سرتاسر استان فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- امیر حسن زاده کیخا، افزود: با تولید و چاپ لیبل های QR برای 52 هزار صندوق و نصب آن ها، امکان پرداخت صدقه از این طریق برای هموطنان ما در سرتاسر استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: مردم خیر و نیک اندیش استان می توانند با نصب نرم افزار اسکنر بارکد بر روی گوشی همراه و با استفاده از دوربین، کد QR را اسکن کنند تا گوشی به طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ مورد نظر اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بیان کرد: این اقدام در جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول و مراجعات حضوری و همچنین سهولت در پرداخت صدقات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت صدقه از طریق کد «کیو آر» در سیستان وبلوچستان امکان پذیر شد

پرداخت صدقه از طریق کد «کیو آر» در سیستان وبلوچستان امکان پذیر شد