مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-01سياسي

عملیات احداث خانه موزه شهید فخری زاده در قم آغاز شد


عملیات احداث خانه موزه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی، سه شنبه شب همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در خانه پدری ایشان در شهر قم با حضور جمعی از مسوولان آغاز شد.

- عملیات احداث خانه موزه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی، سه شنبه شب همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در خانه پدری ایشان در شهر قم با حضور جمعی از مسوولان آغاز شد.

شهردار قم در این مراسم، خانه موزه شهید فخری زاده را سومین خانه موزه استان قم دانست و گفت: این خانه موزه پس از خانه موزه های حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان زین الدین(ره)، طی مدت یکسال در محله قدیمی ایشان در خیابان شهید کیوانفر قم ایجاد می شود.

مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اهمیت شناخت و شناساندن ابعاد شخصیتی شهید فخری زاده، این خانه موزه را در همین راستا عنوان کرد و افزود: با ایجاد کارگروه های محتوایی، ویژگی های برجسته علمی، اخلاقی و معنوی این شهید والامقام به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح نیز در این مراسم با اشاره به ابراز خرسندی رژیم صهیونیستی از شهادت شهید فخری زاده، خاطرنشان کرد: اسراییل خواب آسوده را به گور خواهد برد و جوانان ما راه شهید فخری زاده ها را با قدرت ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث خانه موزه شهید فخری زاده در قم آغاز شد

عملیات احداث خانه موزه شهید فخری زاده در قم آغاز شد