مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 22:252021-11-30سياسي

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: نتایج انتخابات از پیش تعیین شده بود


کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به «الاطار التنسیقی» تأکید کرد که نتایج انتخابات را قبول ندارند و خواستار ابطال آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته هماهنگی شیعیان عراق موسوم به الاطار التنسیقی پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات تأکید کرد که این نتایج را قبول ندارد.

این کمیته با انتشار بیانیه ای گفت: ما به طور قاطعانه نتایج انتخابات فعلی را رد می کنیم، زیرا روشن شده است که بدون هیچ تردیدی، علیرغم  اراده مردم عراق، کمیسیون انتخابات، نتایج انتخابات را از قبل تعیین کرده است .

شبکه خبری النجباء ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد: تأیید می کنیم که کمیساریای انتخابات و سازمان قضایی با پرونده شکایتها، به صورت جدی و مطابق با روندهای قانونی معمول برخورد نکرده اند .

این کمیته تصریح کرد: شواهد ارائه شده توسط گروههای سیاسی و اثبات اشتباهات کمیساریا برای شمارش دستی جامع [آراء] کافی بوده است برای اینکه حداقل در نتایج، تغییر چشمگیری وجود داشته باشد .

گروههای شیعه معترض به نتیجه انتخابات همچنین به اظهارات ضد و نقیض این کمیساریا مبنی بر انطباق 100 درصدی آراء پس از شمارش دستی اشاره و تأکید کردند: سردرگمی و تناقض کمیساریا در اظهارات و رویه های رای گیری، شک و تردید بسیاری درباره بسیاری از پرونده ها به وجود می آورد مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: نتایج انتخابات از پیش تعیین شده بود

کمیته هماهنگی شیعیان عراق: نتایج انتخابات از پیش تعیین شده بود