مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 21:552021-11-30اقتصادي

تقویت بخش کشاورزی استان اردبیل از اولویت های مهم است


تقویت بخش کشاورزی استان از اولویت های مهم بوده و تصمیم سازی در حوزه کشاورزی با مشارکت فعالان و کارشناسان کشاورزی گامی برای افزایش تولید ثروت در این بخش و سایر حوزه های مرتبط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در دیدار با اعضای تشکل ها و نمایندگان بخش کشاورزی استان اظهار کرد: اگر رشد کشاورزی استان به روال فعلی پیش برود به تولید ثروت منجر نخواهد شد.

وی حل مشکلات اقتصادی و کمک به افزایش درآمدهای مردم را از جمله اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت: برای رفع فقر، تقویت بخش کشاورزی استان از اولویت های مهم است چراکه با رفع معضلات توسعه ای این بخش، مطمئنا حوزه های صنعت و گردشگری نیز منتفع می شوند.

استاندار اردبیل با بیان این که فعالان حوزه کشاورزی و نمایندگان این قشر، اشرافیت بیش تری نسبت به مسائل دارند خواستار مشارکت با بخش دولتی برای تصمیم سازی و کاهش مشکلات کاری کشاورزان شد.

استفاده از روش های نوین و بهره برداری بهینه از آب های زیرزمینی عاملی در بخش دیگری از سخنانش، مدیریت منابع آبی در مصارف کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با هدف جلوگیری از هدر رفت آب در کشت، باید استفاده از روش های نوین و بهره برداری بهینه از آب های زیرزمینی، مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بخش کشاورزی استان اردبیل از اولویت های مهم است

تقویت بخش کشاورزی استان اردبیل از اولویت های مهم است