مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 21:002021-11-30سياسي

اهدای بیش از 21هزار جلد کتاب در شهر نامزد پایتخت کتاب ایران


عبید رستمی از اهدای بیش از 21 هزار جلد کتاب از ابتدای سال 1400 تاکنون به مراکز فرهنگی و کتابخانه های عمومی حاشیه شهرها و روستاهای دارای کتابخانه در سراسر استان خبر داد.

- عبید رستمی، در مصاحبه مجازی با رسانه های استان به مناسبت پایان بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان کردستان، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی اداره کل ارشاد ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتب غیر درسی در سطح استان به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته است، بر این اساس علاوه بر برگزاری نمایشگاه های استانی و در شرایط کرونایی نمایشگاه های کتاب مجازی و اجرای طرح های فصلی کتاب، و از جمله مهمترین برنامه های ترویج کتابخوانی اهدای کتاب به مناطق حاشیه شهرها به ویژه نامزد پایتخت کتاب ایران شهر سنندج بوده است.

وی افزود: در مدت هشت ماهه گذشته بیش از 21 هزار جلد کتاب به ارزش ریالی ششصد وپنجاه میلیون تومان در شهر سنندج نامزد پایتخت کتاب ایران و سراسر استان به مراکز فرهنگی، کتابخانه های عمومی حاشیه شهرها و کتابخانه های عمومی مساجد روستایی و شهری مناطق کمتر توسعه یافته اهدا شده است.

رستمی هدف از اهدای این کتاب ها به مناطق مذکور در شهر سنندج که جزو 5 شهر نامزد پایتخت کتاب ایران و شهرستان ها و روستاهای استان است را اینچنین تشریح نمود: کتاب های اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 21هزار جلد کتاب در شهر نامزد پایتخت کتاب ایران

اهدای بیش از 21هزار جلد کتاب در شهر نامزد پایتخت کتاب ایران