مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 20:552021-11-30بين الملل

دیدار فرستاده پوتین با رییس جمهور و نخست وزیر عراق


بوگدانوف در دیدار با «برهم صالح» بر اهمیت امنیت و ثبات و حاکمیت عراق و توسعه روابط دوجانبه تأکید و از نقش سازنده و مثبت عراق در منطقه قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز، رییس جمهوری عراق در دیدار فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین بر اهمیت همکاری کشور های منطقه در کاهش تنش ها و فعالیت برای رویارویی با چالش های تروریستی و اقتصادی و زیست محیطی تأکید کرد.

بر اساس بیانیه رسمی دفتر ریاست جمهوری عراق، برهم صالح ، رییس جمهوری عراق، در دیدار میخاییل بوگدانف ، فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه، روابط دوجانبه و راه های گسترش آن و عرصه های همکاری در بخش های امنیتی و دفاعی و اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی و فعالیت کمیته مشترک عراق و روسیه و پیگیری توافقات برآمده از آن را بررسی کرد.

رییس جمهوری عراق در این دیدار بر اهمیت حفظ روند مذاکرات و همکاری در مسائل منطقه ای و کاهش تنش ها در منطقه و همکاری مشترک در برای رویارویی با چالش های تروریستی و اقتصادی و زیست محیطی تأکید کرد.

او تأکید کرد که عراق با روابط متعادلی که با کشور های منطقه دارد می کوشد که از امنیت و ثبات منطقه، که پیوندی تنگاتنگ با امنیت و ثبات و حاکمیت عراق دارد، حمایت کند و نقش و جایگاه اثرگذار محوری خود در منطقه را بازیابد و به سمت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرستاده پوتین با رییس جمهور و نخست وزیر عراق

دیدار فرستاده پوتین با رییس جمهور و نخست وزیر عراق