مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 19:302021-11-30سياسي

«سید محمد دهنوی» معاون اقتصادی استاندار گلستان شد


طی حکمی از سوی استاندار گلستان، «سید محمد دهنوی» به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان منصوب و جایگزین «ابراهیم کریمی» شد.

- ایسنا/گلستان طی حکمی از سوی استاندار گلستان، سید محمد دهنوی به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان منصوب و جایگزین ابراهیم کریمی شد.

استان گلستان از جمله استانهایی بود که در میانه های مسیر انتصاب استانداران، استاندار جدید خود را شناخت و با اتفاق نظر عمده فعالان سیاسی و اجتماعی استان و نظر مساعد وزیر کشور و هیئت دولت علی محمد زنگانه که از نیروهای بومی استان گلستان در پایتخت بود به عنوان استاندار گلستان منصوب شد.

زنگانه در همان روز تودیع و معارفه خود با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب جوانگرایی و اعتماد به جوانان مومن و البته کارآمد را به عنوان یکی از ارکان شیوه مدیریتی خود عنوان کرد و به همه مردم استان گلسان قول داد شایسته سالاری جای تمامی انحرافات در انتصابات را بگیرد.

پس از آنکه علی محمد زنگانه در انتصابات آغازین خود از جمله انتصاب مدیرکل حوزه استاندار، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و .

نشان داد قصد دارد میانگین سنی مدیران ستادی را کاهش دهد این بار در اتتصابی حساس و پر هیاهو سید محمد دهنوی را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سید محمد دهنوی» معاون اقتصادی استاندار گلستان شد

«سید محمد دهنوی» معاون اقتصادی استاندار گلستان شد