مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:202021-11-30سياسي

اطلاعیه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبر انقلاب، - روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از معظم له، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در پاسخ به نامه موسسات تاریخی درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی از رهبر انقلاب، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی در پی انتشار نامه پوزش خواهی مرحوم آیت الله آذری قمی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه ها و طرح برخی ادعا ها و تردید ها در صحت و تاریخ آن، برخی از پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی و تعدادی از مراکز و مؤسسات فعال در حوزه مطالعات تاریخی، طی نامه ای با اشاره به اهمیت موضوع و مباحث پیش آمده، از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی درخواست روشنگری و رفع ابهام کردند.

این دفتر در پاسخ به این درخواست اعلام می کند مرحوم آیت الله آذری قمی مکاتبات متعددی با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی داشته که از جمله ی آن ها دو نامه مشتمل بر عذرخواهی از معظم له است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی

اطلاعیه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب درباره عذرخواهی مرحوم آذری قمی