مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-30بين الملل

دلهره صهیونیست ها از افزایش حملات فلسطینی ها در قدس


با گذشت بیش از یک هفته از عملیات شهادت طلبانه در قدس و کشته و زخمی شدن پنج صهیونیست، همچنان نهادهای امنیتی و نظامی رژیم تل آویو در هراس به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که نُه روز از عملیات شهادت طلبانه  فادی ابوشخیدم از اعضای زخمی شدن چهار تن دیگر می گذرد، اما محافل خبری صهیونیستی همچنان از سردرگمی و هراس نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم خبر می دهند.

به نوشته وبگاه عربی21، در گزارشی که در وبسایت عبری زبان واللا منتشر شده آمده است که نهادهای امنیتی و نظامی همچنان منتظر حمله شهادت طلبانه دیگری در بیت المقدس هستند و بخش قدیمی قدس را از حساس ترین نقاط خاورمیانه می دانند، به طوریکه این محله می تواند کل منطقه را وارد جنگ کند.

شلومی هیلر تحلیلگر امنیتی صهیونیست در این گزارش نوشت که فادی ابوشخیدم در شرایطی این حمله را انجام داد که دلایل زیادی برای انصراف از انجام آن داشت، به طوریکه نیروهای امنیتی اسراییل در تعداد بسیار بالا در محله ها مستقر بودند و یهودیان افراطی نیز برای عبادت در اطراف دیوار براق آمده بودند و نیروهای ارتش و پلیس نیز در آماده باش کامل قرار داشتند و از این رو باید گفت که عزم و اراده ابوشخیدم برای انجام عملیات بسیار بالا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلهره صهیونیست ها از افزایش حملات فلسطینی ها در قدس

دلهره صهیونیست ها از افزایش حملات فلسطینی ها در قدس