مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-30دانش

مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها، کارآفرینی و آموزش آن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در این مراسم که روز سه شنبه 9 آذرماه در سالن اجتماعات ساختمان سردار شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین معارفه سرپرست دانشگاه لرستان گفت: مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها، کارآفرینی در شرکت های دانش بنیان و آموزش کارآفرینی و نوآوری به جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خطیبی در این مراسم که روز سه شنبه 9 آذرماه در سالن اجتماعات ساختمان سردار شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه ها باید علاوه بر آموزش و پژوهش، در قبال جامعه مسئولیت اجتماعی دارند.

وی افزود: مردم و نخبگان، از نظام دانشگاهی توقع دارند که علاوه بر انجام وظایف آموزشی و پژوهشی در بحث کارآفرینی، به صورت اثرگذار، ایفای نقش کند؛ دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است که مسئولیت اجتماعی خود نسبت به جامعه را به خوبی انجام بدهد؛ دانشگاه ها به ویژه باید در زمینه آموزش و تقویت کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی خود را نسبت به جامعه به نحو احسن انجام بدهند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اگر می خواهیم براساس آموزه های حضرت امام (ره)، دانشگاه به عنوان مبداء تحولات باشد و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها، کارآفرینی و آموزش آن است

مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها، کارآفرینی و آموزش آن است