مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-30سياسي

تمامی فرآیندهای ثبت و پیگیری شکواییه مالیاتی غیر حضوری شد


رییس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای وزارت اقتصاد از غیرحضوری شدن تمامی فرایندهای ثبت و پیگیری شکواییه مالیاتی خبر داد.

- خبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجتبی فراهانی رییس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای وزارت اقتصاد از راه اندازی سامانه الکترونیکی هیئت موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در سراسر کشور از دوشنبه هشتم آذر 1400 خبر داد که به موجب آن، از این پس، کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت و پیگیری شکواییه مالیاتی مؤدیان، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در حداقل زمان ممکن صورت می گیرد.

وی با اعلام این خبر، صیانت از دادرسان و مستشاران مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و نیز همکاران پاکدست سازمان امور مالیاتی و مؤدیان صحیح العمل را یکی از مهم ترین دلایل راه اندازی سامانه هیئت موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم عنوان کرد و گفت: فراهم آوردن امکان دسترسی آسان و سهولت در ارائه شکواییه برای کلیه مؤدیان مالیاتی از تمامی نقاط کشور در بستر وب، ضمن افزایش ضریب عدالت در رسیدگی به اعتراضات، بستر رسیدگی بیطرفانه را نیز فراهم می آورد.

فراهانی افزود: در صورت کفایت اسناد و مدارک مؤدی، با اظهارنظر دادرسی در خصوص اعتراض وی و پس از موافقت بالاترین مقام دستگاه وزارت امور اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی فرآیندهای ثبت و پیگیری شکواییه مالیاتی غیر حضوری شد

تمامی فرآیندهای ثبت و پیگیری شکواییه مالیاتی غیر حضوری شد