مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:102021-11-30سياسي

ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس گفت: - عضو شورای شهر تهران به ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران اشاره کرد و خواستار رفع مشکل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدرس گفت: ایشان الگوی کامل و تمام عیاری از نماینده مردم بودن را در تاریخ ایران ثبت کرد.

او که یک تنه فشار های روانی، جسمی و اجتماعی را در مقابل یک قلدر تحمل کرد و در نهایت هم جان را به پای تعهد مردانه اش گذاشت و نامش را جاودانه کرد.

وی ادامه داد: از فرمایش های صریح، بدون تعارف و قاطع آقای چمران به عنوان رییس شورای اسلامی شهر تهران و مدافع همیشگی یکی از ارکان دموکراسی نظام یعنی شورا و مدیریت شهری و پرداختن به دغدغه هایی که مردم این روز ها گرفتارش هستند از جمله آلودگی هوا تشکر می کنم.

همین که مردم از زبان و تریبون شما صدای مطالباتشان را به گوش مسئولان نظام می رسانند، جای خوشبختی است.

امانی اضافه کرد:از آقای هاشمی تشکری هم بابت از بایگانی خارج کردن نمایشگاه شهر آفتاب و ضرورت انتقال نمایشگاه بین المللی به آن که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران تشریح شد

ماجرای تخریب حسینیه محله بریانک تهران تشریح شد