مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 17:052021-11-30سياسي

بهره گیری از ظرفیت تشکل ها برای توسعه صنعت گردشگری در البرز


برای شکوفایی گردشگری در البرز باید بخش خصوصی وارد میدان شود و ما نیز به عنوان نماینده دولت با تمام اختیارات و توان خود برای تسهیل و رفع موانع این مسیر اقدام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در دیدار با تشکل های گردشگری استان که روز سه شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه گردشگری، صنعت اول دنیاست، گفت: بسیاری از کشورها حتی با اندکی جاذبه طبیعی و ایجاد بسترهای ویژه برای جذب گردشگران، اقتصاد خود را از این طریق دارند.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه گردشگری و صنایع دستی به خودی خود بسیار مفرح و جذاب است ولی کیفیت ارائه خدمات و معرفی جاذبه ها، در خصوص جلب گردشگران موثر است.

عبداللهی با بیان اینکه البرز به واقع ایران کوچک است و انواع جاذبه های گردشگری و صنایع دستی را در دل خود جای داده است، اظهار کرد: ایران از برترین کشورهای دنیا در جاذبه های تاریخی و طبیعی است و در حوزه های گردشگری گل و گیاه، صنایع و.

حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

استاندار البرز گفت: این استان مسافر ورودی فراوانی دارد ولی باید تدابیری اتخاذ شود که مسافران بجای عبور، البرز را مقصد خود قرار دهند؛ از حضور تشکل ها و بخش خصوصی در حوزه گردشگری استقبال می کنیم و در این راستا همراهی لازم را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت تشکل ها برای توسعه صنعت گردشگری در البرز

بهره گیری از ظرفیت تشکل ها برای توسعه صنعت گردشگری در البرز