مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-30اقتصادي

راه اندازی گردشگری زعفران در پساکرونا


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: دبیرخانه ملی گردشگری زعفران تا پایان امسال در خراسان رضوی، به عنوان دارنده بیشترین کشتزارهای این محصول در کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی محمدی با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی این دبیرخانه، امکان حضور گردشگران داخلی و خارجی در فصل پاییز برای گردشگری و دیدن مزارع زعفران تربت حیدریه تسهیل خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه ادامه داد: پاییز، فصل برداشت محصول راهبردی زعفران است که بهار گردشگری مزرعه محسوب می شود و با توجه به لغو محدودیت های سفر برای گردشگران داخلی و خارجی، می توان از این فرصت برای تقویت اقتصاد منطقه بهره گرفت.

وی اظهار کرد: فصل برداشت محصول زعفران، با توجه به داشتن جلوه های زیبای بصری، از جذابیت بسیاری برای گردشگران، عکاسان و طبیعت گردان برخوردار است، که علاوه بر نقش برجسته ای که می تواند در اقتصاد منطقه بازی کند، فرصتی ناب برای حضور گردشگران، آشنایی آن ها با نحوه برداشت طلای سرخ و به سوغات بردن محصول تازه برداشت شده کشاورزان است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: این اداره در آینده برگزاری جشنواره هایی با هدف گردشگری مزرعه در زمان برداشت محصول زعفران را در برنامه دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گردشگری زعفران در پساکرونا

راه اندازی گردشگری زعفران در پساکرونا