مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-30اقتصادي

آمار جهانی تکان دهنده از وضعیت کودکان در مناطق جنگی


سازمان کودکان را نجات دهید امروز (سه شنبه) در تحلیل جدید خود اعلام کرد تعداد کودکانی که در مرگبارترین مناطق جنگی زندگی می کنند، 20 درصد افزایش یافته و این بالاترین میزان در طول نزدیک به یک دهه اخیر است.

- سازمان "کودکان را نجات دهید" امروز (سه شنبه) در تحلیل جدید خود اعلام کرد تعداد کودکانی که در مرگبارترین مناطق جنگی زندگی می کنند، 20 درصد افزایش یافته و این بالاترین میزان در طول نزدیک به یک دهه اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المعلومه، سازمان کودکان را نجات دهید امروز در گزارشی اعلام کرد: حدود 330 میلیون کودک در جهان در معرض خطر استخدام در گروه های شبه نظامی و نیروهای دولتی قرار دارند و این سه برابر آمار سال 1990 است.

این سازمان در ادامه گزارش داد: نزدیک به 200 میلیون کودک در مرگبارترین مناطق جهان زندگی می کنند و این بالاترین عدد از حدود یک دهه قبل است، بسیاری از این کودکان با خطر تغییرات آب وهوایی مواجه بوده و سطوح بی سابقه ای از گرسنگی را تجربه می کنند.

در ادامه این گزارش که رویکردهای درگیری و پیامدهای آن بر کودکان را بررسی می کند، آمده است: تعداد کودکانی که در سال 2020 در درگیری های مرگبار در 13 کشور زندگی می کنند، تقریبا 20 درصد افزایش یافته و به 200 میلیون تن رسیده در حالی که این تعداد در سال گذشته میلادی 162 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جهانی تکان دهنده از وضعیت کودکان در مناطق جنگی

آمار جهانی تکان دهنده از وضعیت کودکان در مناطق جنگی