مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 16:502021-11-30اقتصادي

بورس کالای مشترک ایران و سوریه راه اندازی شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بورس کالای مشترک ایران و سوریه با همکاری مراجع ذیربط در دو کشور تاسیس و راه اندازی شود.

- محمدرضا پور ابراهیمی که به اتفاق وزیر صمت کشورمان به سوریه سفر کرده است، این مطلب را در دیدار با عابد فضیله رییس سازمان بورس سوریه بیان و بر درج نام شرکت های ایرانی در بازار سرمایه سوریه تاکید کرد.

وی افزود: هم اکنون 30 شرکت در بورس اوراق بهادار سوریه فعالیت دارند، و حضور شرکت های ایرانی موجب عمیق شدن بازار سرمایه سوریه و همچنین کمک به فعالیت تولیدی این کارخانه ها و بنگاه های اقتصادی می شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: امکانات، ظرفیت ها و نرم افزارهای مورد استفاده در بخش های مختلف مدیریت بازار سرمایه ایران، فرصت بسیار خوبی را فراهم کرده است که ضمن تبادل این دانش فنی و فناوری های تخصصی، همکاری عمیقی بین این دو بازار سرمایه شکل گیرد.

پور ابراهیمی در ادامه همکاری تهران و دمشق، استمرار فعالیت بورس های کالایی را خواستار شد و آمادگی خود را برای همکاری در زمینه تامین نیاز مواد اولیه صنایع سوریه از راه بورس کالای ایران اعلام کرد.

عابد فضیله، رییس سازمان بورس سوریه تصریح کرد: در سفر هیات اقتصادی سوریه به تهران که به زودی انجام می شود، از نهادهای بازار سرمایه ایران بازدید و در زمینه انتقال تجربیات باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورس کالای مشترک ایران و سوریه راه اندازی شود

بورس کالای مشترک ایران و سوریه راه اندازی شود