مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-30اجتماعي

مدیرکل بهزیستی یزد: سوانح مهمترین علت بروز معلولیت هاست


مدیرکل بهزیستی یزد با بیان این که در حال حاضر بالغ بر 16 هزار معلول از خدمات مختلف این سازمان در استان استفاده می کنند، گفت: سوانح و تصادفات مهمترین عوامل بروز معلولیت در استان و کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی عطابخش پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته معلولین برگزار شد، با بیان این که عبارت پیش بسوی دنیایی فراگیر، دسترس پذیر و پایدار بعد از بیماری 50 فعالیت با 130 فرآیند اجرایی تعریف شده که این بیانگر حساسیت اجرایی این سازمان است.

  وی با بیان این که بهزیستی استان یزد بالغ بر 29 هزار معلول با افزون بر 37 هزار معلولیت را تحت پوشش خود دارد، کلیه فعالیت های بهزیستی را با هدف توانمندسازی افراد معلول هرچند ناچیز دانست و گفت: تلاش داریم که وابستگی افراد معلول در زندگی شان را به دیگران تا حد امکان کاهش دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در ادامه با بیان این که متأسفانه ساخت و سازهای شهری در اماکن عمومی و شخصی به هیچ عنوان با رویکرد مناسب سازی انجام نمی شود، تصریح کرد: در سال گذشته  489 مورد مناسب سازی منزل شخصی در استان انجام شده و از  ابتدای امسال تاکنون نیز 76 مورد مناسب سازی شده است.

عطابخش با اشاره به مناسب سازی محیط زندگی و محیط های شهری در همین راستا، بیان کرد: در سال گذشته جمعاً 500 نفر از معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی یزد: سوانح مهمترین علت بروز معلولیت هاست

مدیرکل بهزیستی یزد: سوانح مهمترین علت بروز معلولیت هاست