مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-30سياسي

انوری: وظیفه اصلی جنبش دانشجویی گفتمان سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز با حجت الاسلام محمد انوری، - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز گفت: به نظر می رسد نقش گفتمان ساز جنبش دانشجویی در سال های اخیر به حاشیه رفته و در حد فعالیت های رسانه ای تقلیل یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، اعضای جدید شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز با حجت الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ضمن تبریک به اعضای جدید شورای مرکزی گفت: امروز فعالیت سیاسی و تشکیلاتی شما دانشجویان در کنار تحصیل بسیار ارزشمند است و نشان از دغدغه مندی و مسئولیت پذیری شما در قبال مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور دارد.

حجت الاسلام انوری، ادامه داد: امروز داشتن گفتمان مشخص و روشن خیلی مهم است، در فضا های غبارآلود سیاسی باید مرز ها را پررنگ کنیم تا مبادا دچار خطا و انحراف بشویم.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان سازی، وظیفه ی اصلی جنبش دانشجویی است افزود: به نظر می رسد نقش گفتمان ساز جنبش دانشجویی در سال های اخیر به حاشیه رفته و در حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انوری: وظیفه اصلی جنبش دانشجویی گفتمان سازی است

انوری: وظیفه اصلی جنبش دانشجویی گفتمان سازی است