مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-30اقتصادي

آغاز پروژه ترمیم و نگهداشت پل های سواره رو پایتخت


سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز بازدیدهای تخصصی برای ترمیم و نگهداشت از مجموع 753 دستگاه پل سواره رو پایتخت خبر داد.

- ، مسعود حق لطفی با بیان اینکه انجام بازدیدهای تخصصی از پل های 753 گانه شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است، گفت: اقدامات ترمیمی و اصلاحی روی پل های مذکور متعاقب بررسی نتایج و گزارشات حاصل از بازدیدها، به صورت هوشمند اعمال خواهد شد.

وی از اجرای عملیات نگهداشت پل ها به عنوان یکی از وظایف مستمر سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نام برد و خاطرنشان کرد: عمده اقدامات مربوط به نگهداشت پل ها شامل تعمیر درزهای انبساط و سیستم جمع آوری آب های سطحی و همچنین مرمت آسیب های وارده به بتن و نرده های حفاظ جانبی است که عمدتاً پس از دریافت گزارش های ثبت شده در سامانه های ارتباط مردمی 137 و 1888 و بازدید کارشناسان مربوطه انجام می شود.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با تاکید بر اینکه اقدامات مربوط به ترمیم و نگهداشت پل ها به صورت 24 ساعته و بدون وقفه در حال اجراست، از اتمام عملیات تعمیرات تخصصی پل تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان ایثارگران تا پایان پاییز امسال خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه ترمیم و نگهداشت پل های سواره رو پایتخت

آغاز پروژه ترمیم و نگهداشت پل های سواره رو پایتخت