مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-30اقتصادي

نزدیک به 130 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شده است


مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال تاکنون نزدیک به 130 واحد مسکونی ویژه مددجویان در استان احداث و تحویل داده شده است.

- سعید فریور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال 570 واحد مسکونی ویژه مددجویان در دست احداث است، افزود: تاکنون از این تعداد نزدیک 130 واحد تکمیل و بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: 70 درصد اعتبار هزینه شده این مساکن توسط بهزیستی پرداخت و مابقی هزینه ها به اضافه اجرای عملیات احداث واحدها توسط مؤسسه امین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) انجام می شود.

فریور با اشاره به برنامه های بزرگداشت معلولان در استان افزود: در این هفته، 32 مسکن ویژه خانواده های 2 معلول و بیشتر در آذربایجان غربی افتتاح شده و کلید آن به سرپرستان خانواده ها تحویل داده می شود.

وی دیدار و دلجویی از خانواده های معلولان، ارائه خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی رایگان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای معلولان در بهزیستی ارومیه، بازدید از مراکز توانبخشی، برگزاری مسابقات پیاده روی و ویلچررانی از مهمترین برنامه بزرگداشت هفته معلولان در استان برشمرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از بهره برداری 4 مرکز توانبخشی چند معلولیتی در استان همزمان با این هفته خبر داد و عنوان کرد: این مراکز با ظرفیت 220 نفر در شهرستان های سلماس، پیرانشهر، پلدشت و چایپاره تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 130 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شده است

نزدیک به 130 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی شده است