مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-30اقتصادي

اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیک از دی ماه در خراسان جنوبی


مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی از اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک در استان از اول دی ماه خبر داد.

- ، علی اربابی ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: همه زیر ساخت های لازم برای اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک فراهم شده اما بعضی از پزشکان در این باره اقدام لازم را انجام نداده اند که در آینده در پرداختی ها با مشکل مواجه خواهند شد.

وی بیان کرد: پزشکانی که در سامانه مربوط تاکنون عضو نشده اند با مراجعه به این اداره کل می توانند از امکان دسترسی برای نسخه نویسی الکترونیک بهره مند شوند.

به گفته وی با الکترونیکی شدن نسخه نویسی، تجویز دارو و خدمات پا را کلینیک علمی می شود که در کاهش هزینه های مربوط به درمان بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: از حدود 490 هزار بیمه شده بیمه سلامت استان حدود 50 هزار نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی قرار دارند که مشمول اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده می شوند.

به گفته وی از اول آذر ماه 1400 طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در شهرستان های فردوس و طبس شروع شد و در شهرستان های بیرجند و قائنات هم این طرح هم اکنون در حال اجرا است.

50 هزار نفر مشمول طرح ارجاع وی ادامه داد: از حدود 50 هزار نفر در استان که مشمول اجرای این طرح می شوند حدود 30 هزار نفر در شهرستان بیرجند، 10 هزار و 500 نفر در قائنات، 4 هزار نفر در طبس و 5 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیک از دی ماه در خراسان جنوبی

اجرای کامل طرح نسخه نویسی الکترونیک از دی ماه در خراسان جنوبی