مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-30اجتماعي

هشدار هواشناسی اصفهان در خصوص آلودگی هوا


اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره پایداری هوا و غبارآلودگی، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا هشدار نارنجی صادر کرد.

- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره پایداری هوا و غبارآلودگی، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا از اواخر امروز سه شنبه تا اوایل روز پنجشنبه هفته جاری در استان "هشدار نارنجی" صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، هواشناسی اصفهان روز سه شنبه با صدور اطلاعیه ای از پایداری هوا، غبارآلودگی، افزایش شاخص آلودگی و کاهش کیفیت هوا از اواخر امروز تا اوایل روز پنجشنبه در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان خبر داد.

بر اساس این گزارش، احتمال کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه ها در مناطق صنعتی و پرتردد در صورت عدم کنترل منابع آلاینده وجود دارد.

در این اطلاعیه شده است که سالمندان، کودکان و افراد باسابقه بیماری از رفت وآمدهای غیرضروری و تا حد امکان هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز خودداری کنند و مدیریت سوخت و زمان فعالیت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلان شهرها موردتوجه قرار گیرد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جوی به نسبت پایدار تا 2 روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی اصفهان در خصوص آلودگی هوا

هشدار هواشناسی اصفهان در خصوص آلودگی هوا