مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 12:302021-11-30سياسي

حسینی: فشار روی پلتفرم های داخلی رمزارز باعث رونق مبادلات زیرزمینی می شود


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با انسداد درگاه پرداخت پلتفرم های رمزارز به وضعیت اقتصادی مطلوب نمی رسیم.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با انسداد درگاه پرداخت پلتفرم های رمزارز به وضعیت اقتصادی مطلوب نمی رسیم.

سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به موضوع ساماندهی رمز ارز ها و بسته شدن درگاه پرداخت برخی پلتفرم ها، اظهار داشت: فشار بر پلتفرم های داخلی باعث ایجاد اخلال در حوزه اقتصاد دیجیتال و زیرزمینی شدن فعالیت ها و تبعات بعدی آن می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در یک شرایط اقتصادی هستیم که هم از ظرفیت های درونی کشور و هم ظرفیت های خارج از کشور باید به نحوی که شرایط اقتصادی ما را رو به رشد ببرد استفاده کنیم.

در ایجاد ظرفیت های خارجی با توجه به تحریم های موجود به مشکل برخوردیم و این را باید قبول کنیم؛ لذا برای اینکه ظرفیت درون کشور ایجاد شود و برای افزایش ظرفیت اشتغال با توجه به ظرفیت های مختلفی که در محل های مختلف ما وجود دارد به اقتصاد پویا در کشور نیاز است که اینها را شکوفا کنیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مجلس هم در بحث قوانین مربوط به تاثیر کسب و کارها که اخیراً هم تصویب شد و هم در جهت تسهیل گری قانون مصوب کرده است اما بخشی از این کارها به ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: فشار روی پلتفرم های داخلی رمزارز باعث رونق مبادلات زیرزمینی می شود

حسینی: فشار روی پلتفرم های داخلی رمزارز باعث رونق مبادلات زیرزمینی می شود