مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:502021-11-30دانش

دانشگاه آزاد باید از ظرفیت و قدرت علمی خود استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، درباره ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد و دانشگاه آزاد خوزستان نیز یکی از دانشگاه های مهم .

- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه گفت: حل مشکلات جامعه یکی از اولویت های اساسی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علی افروس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، درباره ظرفیت های علمی دانشگاه آزاد اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد و دانشگاه آزاد خوزستان نیز یکی از دانشگاه های مهم کشور است و از طرفی ظرفیت زیادی در حوزه صنایع، کشاورزی، آب و تنوع اقلیمی در استان خوزستان وجود دارد، دانشگاه آزاد استان یکی از دانشگاه هایی است که باید به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم حرکت کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید مساله محوری را در دستور کار خود قرار دهد و بتواند مشکلات استان را حل کند، افزود: در این مسیر حتما نیاز است به سمت ایده پردازی و نوآوری و تجاری سازی علم و کارآفرینی برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد باید از ظرفیت و قدرت علمی خود استفاده کند

دانشگاه آزاد باید از ظرفیت و قدرت علمی خود استفاده کند