مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-30اقتصادي

کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند


محمد با بیان اینکه کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند گفت:با توانمندی که در کارکنان ذوب آهن سراغ دارم آنها می توانند نیاز کشور به فولادهای سخت و آلیاژهای خاص را تامین کنند.

- گفت:با توانمندی که در کارکنان ذوب آهن سراغ دارم آنها می توانند نیاز کشور به فولادهای سخت و آلیاژهای خاص را تامین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به نقل از ذوب آهن اصفهان، همایش و نمایشگاه المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس) با حضور سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و مشارکت ذوب آهن اصفهان، شرکت های بزرگ داخلی و فعالان اقتصادی 8 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.

سعید محمد با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان به کیفیت ریل تولیدی این شرکت اشاره کرد و گفت: پیش تولید این محصول استراتژیک توسط ذوب آهن اصفهان مجبور بودیم ریل های بی کیفیت با نرخ بالا وارد کنیم.

وی تأکید کرد: ذوب آهن اصفهان با تولید انواع ریل با کیفیت موجبات برون رفت از عمده چالش های موجود در توسعه راه آهن و ناوگان حمل و نقل ریلی را فراهم آورد.

محمد با بیان این که کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند افزود: با توانمندی و قابلیت هایی که در کارکنان ذوب آهن سراغ دارم آنها می توانند نیاز کشور به فولادهای سخت و آلیاژهای خاص برای صنعت حفاری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند

کارکنان ذوب آهن اصفهان افتخار ما هستند