مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:052021-11-30پزشكي

آب شرب گلپایگان سالم و بهداشتی است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از سالم و بهداشتی بودن آب شرب گلپایگان خبر داد.

- منصور شیشه فروش در نشست بررسی کیفی منابع آب شرب شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: بررسی های میدانی و گزارش نهادهای نظارتی نشان می دهد تصفیه خانه آب گلپایگان مطابق با استانداردهای تعریف شده، آب شرب مورد نیاز مردم را تصفیه کرده و در اختیار آنان قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر گروه سلامت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان نیز گفت: به دنبال شکایت های مردمی از طعم و بوی آب شرب گلپایگان، گروهی متشکل از متخصصان دانشگاه های اصفهان، علوم پزشکی اصفهان، مرکز بهداشت، آب منطقه ای و آب و فاضلاب از تمام منابع آبی و تاسیسات تامین و تصفیه آب شهرستان گلپایگان بازدید و نمونه گیری کردند که نتایج اولیه آن حاکی از سلامت آب شرب توزیع شده است.

سیدمهدی میرجهانیان افزود: نتایج کامل این نمونه گیری ها با هدف یافتن علل تغییر طعم و بوی آب در دریاچه سد کوچری هفته آینده اعلام خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای استان اصفهان نیز با بیان اینکه آب خروجی از تصفیه خانه آب گلپایگان تمام استانداردهای لازم را دارد، گفت: در هفته های اخیر شاهد افزایش میزان جلبک ها در آب ورودی به تصفیه خانه آب گلپایگان از محل سد کوچری بودیم که علل آن در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب گلپایگان سالم و بهداشتی است

آب شرب گلپایگان سالم و بهداشتی است