مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-30پزشكي

آنچه باید درباره بیماری «همانژیوم» بدانید


مدیر عامل انجمن بیماران همانژیوم و ناهنجاری های عروق گفت:بیماری همانژیوم و ناهنجاری های عروق، مادرزادی است و در برخی علایم آن دو هفته بعد از تولد ظاهر می شود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، اکبر بیگدلی،مدیرعامل انجمن بیماران همانژیوم و ناهنجاری های عروق ایران اظهار کرد: بیماری ناهنجاری عروق در ایران می روند.

دخترم را به این کشور بردم و در حال حاضر که شش سال دارد، نزدیک به هفتاد درصد بهبودی خود را به دست آورده و فقط یک جراحی زیبایی جزیی باقی مانده است.

بیگدلی اظهار کرد: تا کنون 6 بیمار دیگر را از طریق انجمن به روسیه اعزام کرده ایم و نتیجه آن بهبودی نزدیک به نود درصدی بیمارانی است که در ایران کاملا از درمان آن ها قطع امید شده بود.

وی با اشاره به هزینه سنگین درمان بیماری های ناشی از ناهنجاری های عروقی، گفت: در انجمن تصمیم گرفتیم برای کاهش هزینه ها از پزشکان روسی دعوت کنیم، به ایران بیایند و دانش خود را به پزشکان ایرانی منتقل کنند تا بیماران در کشور خودمان درمان شوند.

الهام بهرنگی، متخصص بیماری های پوست و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره همانژیوم و ناهنجاری های عروق،گفت: این بیماری طیف وسیعی از ناهنجاری ها را شامل می شود که با توجه به علایم بالینی، سن بروز و وسعت درگیری انواع درمانها را می توانیم برای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه باید درباره بیماری «همانژیوم» بدانید

آنچه باید درباره بیماری «همانژیوم» بدانید