مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-30اقتصادي

سرمایه در گردش مورد نیاز در استان سمنان 4 هزار میلیارد تومان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: سرمایه در گردش مورد نیاز در استان حدود چهار هزار میلیارد تومان شامل 30 درصد ارزش تولیدات استان محسوب می شود.

- ، علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون تبصره 18 اعتبارات استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تولیدات استان 23 هزار میلیارد تومان است، تاکید کرد: سرمایه در گردش مورد نیاز حدود چهار هزار میلیارد تومان شامل 30 درصد ارزش تولیدات استان محسوب می شود.

وی افزود: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود و اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در مرحله اول تنظیم جدول شیوه نامه تبصره 18 هستند و لذا ضرورت دارد طی یک هفته نقص های موجود در تحقق این امر را احصا و در اختیار اداره کل اقتصاد و دارایی قرار داده تا به فرآیند اجرایی این امر دست یابیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باید تلاش کرد تا نیاز مرتبط با سرمایه در گردش و همچنین سرمایه ثابت را فراهم آورده تا زمینه اشتغال آفرینی در استان فراهم شود، گفت: لازم است تا دستگاه های اجرایی استان، حداکثر به مدت دو هفته آینده، پروژه های مربوطه را شناسایی نموده تا به محض بازگشایی سامانه، نسبت به ثبت پروژه ها اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه در گردش مورد نیاز در استان سمنان 4 هزار میلیارد تومان است

سرمایه در گردش مورد نیاز در استان سمنان 4 هزار میلیارد تومان است