مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:452021-11-30اقتصادي

50 درصد دستگاه های ابزارپرداخت، پرونده مالیاتی ندارند


معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی گفت:حدود 50 درصد از 12 میلیون و 500 هزار دستگاه ابزارپرداخت، پرونده مالیاتی دارند.

- به نقل از صدا و سیما، محمود علیزاده معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: با هماهنگی بانک مرکزی یا باید برای آن ها پرونده مالیاتی تشکیل دهیم یا این دستگاه ها باید از نظام بانکی کشور، قطع شود.

وی گفت: با توجه به ماده 11 قانون پایانه فروشگاهی که اعلام کرده است پذیرندگان یا دارندگان ابزار پرداخت ها باید دارای پرونده مالیاتی باشند، حدود 50 درصد، پرونده مالیاتی دارند.

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه هنوز به این نرسیدیم که ارتباط برخط برای گرفتن تراکنش ها یا ریزتراکنش ها را با بانک مرکزی داشته باشیم، گفت: این امکان باید ایجاد شود و وب سرویس های لازم باید برقرار شود تا به داده و اطلاعات بانکی حساب ها دسترسی پیدا کنیم و به موجب قانون باید این اتفاق بیفتد.

علیزاده افزود: بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، بررسی های ما نشان می دهد از حدود 12 و نیم میلیون دستگاه ابزار پرداخت، حدود 3 میلیون و 800 هزار نفر با حدود 6 میلیون دستگاه ابزار پرداخت، پرونده مالیاتی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد دستگاه های ابزارپرداخت، پرونده مالیاتی ندارند

50 درصد دستگاه های ابزارپرداخت، پرونده مالیاتی ندارند