مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-30سياسي

فرد منتخب دوترته از عرصه رقابت ریاست جمهوری فیلیپین کناره گیری کرد


فردی که از سوی رییس جمهوری فیلیپین برای جانشینی اش نامزد شده بود، امروز (سه شنبه) کناره گیری خود را از انتخابات ریاست جمهوری 2022 اعلام کرد و گفت که هنوز وقت ریاست من نرسیده است.

- فردی که از سوی رییس جمهوری فیلیپین برای جانشینی اش نامزد شده بود، امروز (سه شنبه) کناره گیری خود را از انتخابات ریاست جمهوری 2022 اعلام کرد و گفت که "هنوز وقت ریاست من نرسیده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، سناتور کریستوفر گو، دستیار و حامی نزدیک رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین پس از اینکه قبلا برای معاونت ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، دو روز قبل از ضرب الاجل 15 نوامبر وارد رقابت ریاست جمهوری شده بود.

خروج ناگهانی وی زمینه رقابتی سایر کاندیداها را برای جانشینی دوترته، رییس جمهوری که طبق قانون اساسی از دومین دوره 6 ساله منع شده است، نزدیک و فشرده می کند.

دوترته به دنبال ورود به مجلس سنا است.

سناتور گو به خبرنگاران گفت: خانواده من نیز چنین چیزی را نمی خواهند، بنابراین من فکر می کنم شاید اکنون زمان ریاست من نرسیده است.

وی گفت که تصمیمش مبنی بر خروج از کاندیداها همچنین به این علت بوده که از به وجود آمدن مشکلات بیشتر برای دوترته که گو ادعا می کند او را بیش از یک پدر دوست دارد، جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد منتخب دوترته از عرصه رقابت ریاست جمهوری فیلیپین کناره گیری کرد

فرد منتخب دوترته از عرصه رقابت ریاست جمهوری فیلیپین کناره گیری کرد