مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-30اقتصادي

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها شتاب گرفت


مدیر طرح های کلان فناوری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: ایجاد مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی به تولید شتاب می دهد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، شهریار زینی گفت: شکل گیری مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی در کشور ضروری است.

مدیر طرح های کلان فناوری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: مراکز این چنینی نقشی اثرگذار در سرعت گرفتن فرآیند تایید نوع موتورسیکلت های برقی برای اخذ پلاک دارند.

وی خاطر نشان کرد: افزایش فروش این نوع موتورسیکلت ها در کشور، کاهش آلایندگی هوا و مصرف سوخت را به دنبال خواهد داشت.

به گفته زینی، اجرای مدل های همکاری و حمایتی معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری برای تجهیز و توسعه این مرکز و نیز حمایت از شرکت های دانش بنیان توانمند در حوزه ساخت تجهیزات و ادوات آزمون نیز می تواند به این کار شتاب می دهد.

مدیر طرح های کلان فناوری ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: مرکزی برای تامین زیر ساخت کامل آزمون تست های خاص ایمنی موتور سیکلت برقی برای تامین استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران (R136)، ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها شتاب گرفت

فرآیند ورود موتورسیکلت های برقی به خیابان ها شتاب گرفت