مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-30سياسي

شهیده فاطمه اسدی مظلومانه توسط مدعیان دفاع از حقوق کُرد به شهادت رسید


جانشین سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: شهیده فاطمه اسدی مظلومانه توسط مدعیان دفاع از حقوق کرد به شهادت رسید اظهار کرد: امروز تاریخ دروغ مدافعان حقوق کرد را سوا کرده است و مظلومیت مردم کردستان در تاریخ ثبت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار علیرضا مدنی صبح امروز در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهیده فاطمه اسدی ( محفل شعر، همسر وفادار) در سنندج، با اشاره به اینکه درخت انقلاب با خون شهدا تنومند شده است افزود: شهدا عزتمندانه به شهادت رسیدند که نمونه بارز آن بانوی شهید فاطمه اسدی است که در راه تحکیم استان کردستان نیز در این محفل گفت: مسولان موظفند فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز منتقل کنند.

امین مرادی با اشاره به اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب حقایق دفاع مقدس و پیروزی انقلاب را درک نکرده اند اظهارکرد: انتقال دلیرمردی های شهدای انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ادبیات مقاومت ما سرشار از شعر ایثار و جانفشانی شهدا و شعر انقلاب است تصریح کرد: مسولان باید راوی گذشته، کنشگر امروز و پیشران آینده باشند.

مرادی با اشاره به اینکه شهید و شهادت و شعر و ادبیات تاثیر بسزایی در فرهنگ و تمدن و اندیشه ایرانیان داشته است اظهارکرد:مطالعه تاریخ کشور بیانگر اشعاری سرشار از شهدای کربلا و آث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیده فاطمه اسدی مظلومانه توسط مدعیان دفاع از حقوق کُرد به شهادت رسید

شهیده فاطمه اسدی مظلومانه توسط مدعیان دفاع از حقوق کُرد به شهادت رسید