مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:252021-11-30اقتصادي

کارگران ایران خودروی تبریز به سرکار خود باز می گردند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: جلسه ای با مدیریت ایران خودروی تبریز و تعدادی از کارگران در فرمانداری اسکو برگزار و مقرر شد تمام کارگران سرکار خود بازگردند و برای تداوم تولید و همراهی با مدیریت تلاش کنند.

- حسین فتحی روز سه شنبه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلساتی در رابطه با تعطیلی شرکت ایران خودرو تبریز، اظهار کرد: هیچ سازمانی بی نیاز از یک نظام منطقی مزد نیست و برای این که شرایط شغل احراز شده و نظم و هماهنگی برای مشاغل ایجاد و مسیر ترفیع و انتصابات برای کارگران طراحی شود، طرح طبقه بندی مشاغل در تمام واحدهای بالای 50 نفر باید انجام شود.

وی با بیان این که در شرکت ایران خوردو هم طرح طبقه بندی مشاغل انجام گرفته است، گفت: بعد از اجرای این طرح کارگران می توانند با هماهنگی تشکل درون کارگاهی و موافقت کارفرما از مزایای این طرح استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تمام مدیران و کارفرمایان درخواست کرد تا ارتباط خوب و نزدیکی با پرسنل تحت امر خود که افسران جبهه اقتصادی کشور و بزرگترین سرمایه جامعه هستند، داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از منابع انسانی، گفت: ضروری است یک عارضه یابی درون کارگاهی توسط مسئولان خود شرکت انجام و یک فضای صمیمی و مشفقانه در کارخانه ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران ایران خودروی تبریز به سرکار خود باز می گردند

کارگران ایران خودروی تبریز به سرکار خود باز می گردند