مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-30سياسي

معطلی جوانان بیکار و بومی خوزستانی پشت فنس های مجموعه های نفتی


جذب جوانان بومی در سایت های نفتی، ارزیابی و تأمین خسارات کشاورزان و دامداران خوزستانی از سوی وزارت نفت و وزارت کشور به دلیل خشکسالی فراموش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 9 آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: 26 آبان ماه سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد، 8 آذر ماه آزادسازی شهر بستان و 10 آذر ماه آزادسازی شهر رفیع است که این ایام را به همه مردم ایران تبریک می گویم.

وی افزود: محرومیت دو شهرستان آزادگان و هویزه مشهود است، شاهد ممنوعیت کشت پاییزه و تابستانه کشاورزان هستیم در حالی که 80 درصد مردم دامدار و کشاورز بوده و اکنون بلاتکلیف هستند.

نماینده دشت آزادگان در مجلس تصریح کرد: کارگران زحمتکش شهرداری ها و آب و فاضلاب دو حوزه انتخابیه یک سال بدون حقوق و دو سال بدون بیمه امورشان را طی کردند؛ این مهم در حالی است که جوانان این مناطق علیرغم داشتن مدارک و تحصیلات عالیه و وجود ظرفیت های نفتی پشت حصار سایت های نفتی مانده و بیکار هستند.

ساعدی گفت: زیرساخت های فرسوده و شبکه فاضلاب زیر پای مردم دشت آزادگان و هویزه فوران می کند؛ آسفالت شهرها نیز وضعیت نامناسبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی جوانان بیکار و بومی خوزستانی پشت فنس های مجموعه های نفتی

معطلی جوانان بیکار و بومی خوزستانی پشت فنس های مجموعه های نفتی