مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:152021-11-30سياسي

گیلان/ بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا در لاهیجان


در یکی از روستاهای بخش مرکزی لاهیجان نسبت به تخریب کوه و از بین بردن باغ چای و ایجاد شرایط مخاطره آمیز در محل به بهانه تسطیح و تعریض جاده و با هدف برداشت مصالح اقدام شده است.

- در یکی از روستاهای بخش مرکزی لاهیجان نسبت به تخریب کوه و از بین بردن باغ چای و ایجاد شرایط مخاطره آمیز در محل به بهانه تسطیح و تعریض جاده و با هدف برداشت مصالح اقدام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در استان گیلان از بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا به دلیل تخریب کوه و از بین بردن باغ چای خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، ابراهیم انصاری، دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان گفت: در بازدیدی میدانی به همراه رییس دادگستری لاهیجان از مناطق روستایی مشاهده شد که در یکی از روستاهای بخش مرکزی لاهیجان نسبت به تخریب کوه و از بین بردن باغ چای و ایجاد شرایط مخاطره آمیز در محل به بهانه تسطیح و تعریض جاده و با هدف برداشت مصالح اقدام شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص بلافاصله در محل پرونده قضایی تشکیل شد، افزود: به جهت مشهود بودن جرم دستور بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا صادر و جهت تکمیل تحقیقات افراد مزبور در اختیار مرجع انتظامی قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان/ بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا در لاهیجان

گیلان/ بازداشت پیمانکار، دهیار و اعضای شورای یک روستا در لاهیجان