مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:102021-11-30سياسي

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهروند برگزار شد


مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهروند امروز با حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران شرکت شهروند برگزار شد.

- روابط عمومی شرکت شهروند اعلام کرد، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات میرجلیل نگارنده گفت: به طور کلی حوزه اقتصاد شهری نیازمند تحولی است که متاسفانه در تمام سال های گذشته نادیده گرفته شده، اندیشه احداث و تاسیس فروشگاه های شهروند در دهه هفتاد اقدام بجا و درستی بود که ساختار آن با گذشت زمان نتوانست همسو با نیازها و تغییرات بروزرسانی شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به اجرای برنامه های راهبردی در حوزه اقتصاد شهری تصریح کرد: با بررسی ها و ظرفیت سنجی هایی که صورت گرفته تلاش کردیم نسبت به گردآوردی و تدوین برنامه های راهبردی برای تمام مجموعه های اقتصادی در شهرداری تهران اقدام کنیم، امیدوار هستیم با اجرای دقیق این برنامه ها ضمن عبور از شرایط فعلی بتوانیم یک منشاء خیر و اثر ماندگار برای آیندگان بجا بگذاریم.

وی در ادامه گفت: داشتن برنامه های راهبردی و داشتن یک افق بلند مدت مساله بااهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، نداشتن چشم انداز و درگیری با روزمرگی مانند آفت می تواند در بلند مدت مجموعه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهروند برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شهروند برگزار شد