مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-30دانش

نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست توسعه فرودگاه های هوشمند با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود تا موضوعات مرتبط با این حوزه، - نشست توسعه فرودگاه های هوشمند به منظور بررسی موضوعات مرتبط با توسعه فرودگاه های هوشمند، مزایا و معایب اجرایی شدن این کار و چالش ها و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست توسعه فرودگاه های هوشمند با حمایت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود تا موضوعات مرتبط با این حوزه، مزایا و معایب اجرایی شدن این کار و چالش ها و مشکلات پیش روی فعالان این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

محور های در نظر گرفته شده برای این جلسه شامل پارکینگ هوشمند ، سیستم نظارتی هوشمند ، سیستم ارائه خدمات پرواز هوشمند ، سیستم راهنمای مسیر و اطلاع رسانی هوشمند ، گیت های هوشمند ، سیستم تشخیص چهره هوشمند ، سیستم بار هوشمند ، پایگاه داده هوشمند ، سیستم تهویه هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند می شود.

توسعه فرودگاه های هوشمند شامل ارائه راهکار های بیشتر اتوماسیون، بهبود و بهینه سازی ساعات کاری فرودگاه و ارتقای امنیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می شود

نشست توسعه فرودگاه های هوشمند برگزار می شود