مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-30سياسي

جباری: هیج ملتی بر سر توانمندی های دفاعی خود مذاکره نمی کند


نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: هیچ ملتی بر سر توانمندی دفاعی خود با بیگانگان مذاکره نمی کند.

- احمد جباری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: توانمندی دفاعی یک ملت سدی در برابر زیاده خواهی های دشمنان است.

وی تصریح کرد: اگر ملتی توانایی دفاع از خود در عرصه های امنیتی را نداشته باشد، عملا در معرض هرگونه تهدیدی تسلیم خواهد بود و ما در منطقه خودمان در ماجرای داعش دیدیم که اگر ایران از توان بالای دفاعی و پهپادی و موشکی برخوردار نبود و جان برکفان ارتش و سپاه در میدان دفاعی حضور مقتدرانه نداشتند، اکنون کشورمان آماج دست درازی همین گروه تروریستی بود.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت با بیان این که در دنیای آشفته امروز، داشتن توانمندی دفاعی بخصوص در حوزه موشکی، پهپادی و ماهواره ای یک نیاز برای ملت ها برای ادامه بقا است، خاطرنشان کرد: ما فراموش نکرده ایم که دیوانه ای همچون صدام را در کوتاه ترین زمان ممکن در سال 59 تجهیز و به جان ایران انداختند و همه قدرت های استکباری جهان نیز از او حمایت کردند.

جباری اضافه کرد: دانش هسته ای نیز محصول علم و اقتدار جوانان همین کشور است و اگر ایران در حوزه دانش هسته ای به نقطه ای از توانمندی و اقتدار رسیده که دنیا با او بر سر آن به مذاکره نشسته است، باید این موضوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جباری: هیج ملتی بر سر توانمندی های دفاعی خود مذاکره نمی کند

جباری: هیج ملتی بر سر توانمندی های دفاعی خود مذاکره نمی کند