مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:352021-11-30فرهنگي

معرفی برندگان جوایز گاتهام 2021


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، دقایقی پیش کار معرفی برندگان جوایز گاتهام 2021 به پایان رسید و بهترین فیلم های سال که به صورت مستقل و با بودجه پایین ساخته شده اند، - سی و یکمین دوره اهدای جوایز گاتهام که قدمی کلیدی برای فصل جوایز سینمایی محسوب می شود برندگان خود را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، دقایقی پیش کار معرفی برندگان جوایز گاتهام 2021 به پایان رسید و بهترین فیلم های سال که به صورت مستقل و با بودجه پایین ساخته شده اند، شناخته شدند.

با این حال جوایز امسال چند فیلم از رقبای اصلی فصل جوایز اسکار را که با بودجه مستقل اما با سقفی بیشتر از 335 میلیون دلار ساخته شده اند با خود نداشت که قدرت سگ ، تیک تیک … بوم! و سخت تر سقوط می کنند از جمله آنها بودند.

امسال برای نخستین بار مستندهای بین المللی نیز در بخش مستند جای گرفتند و برای نخستین بار بخش بهترین بازیگر بدون تفکیک جنسیتی از میان 8 مرد و 14 زن بازیگر نامزد، برنده خود را انتخاب کرد.

در این مراسم از جین کمپیون با اهدای تندیس احترام به کارگردان تجلیل شد و ایمون بولز رییس ماگنولیا پیکچرز جایزه افتخار صنعت را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان جوایز گاتهام 2021

معرفی برندگان جوایز گاتهام 2021