مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 06:202021-11-30اقتصادي

دستور رییسی به تمام دستگاه ها برای فروش اموال مازاد دولت و جبران کمبود منابع مالی


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: «مولدسازی اموال مازاد دولت برای جبران کمبود در منابع مالی، سریعاً اجرایی شود».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور بر اهمیت اجرای برنامه مولد سازی اموال مازاد دولت در تامین بخشی از بودجه مورد نیاز کشور و جبران کمبود در منابع مالی، تاکید و تمام دستگاه های اداری را موظف کرد اموال مازاد را در مدت معین شناسایی و قیمت گذاری کنند و بر ابر مقررات به فروش رسانند سید ابراهیم رییسی دوشنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار امیدواری کرد برنامه مولد سازی اموال مازاد دولت با همکاری همه دستگاه ها و قوای کشور هر چه سریع تر اجرایی شود.

رییسی گفت: تمام مدیران برای رفع کسری بودجه بدون آثار تورمی باید با وزارت اقتصاد و دارایی برای تأمین بودجه از این طریق همکاری کنند.

رییسی همچنین اهتمام مسئولان را برای تثبیت قیمت ها و آرامش بازار اقدامی ارزنده وضروری دانست و خواستار تداوم نظارت دقیق و جدی بر قیمت ها و تنظیم بازار شد.

گزارش وزیر اقتصاد از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه مولد سازی دارایی های دولت در این جلسه، وزیر امور اقتصادی و دارایی از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه مولد سازی دارایی های دولت از طریق فروش اموال مازاد با هدف تامین بخشی از منابع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی به تمام دستگاه ها برای فروش اموال مازاد دولت و جبران کمبود منابع مالی

دستور رییسی به تمام دستگاه ها برای فروش اموال مازاد دولت و جبران کمبود منابع مالی